2016. július 25., hétfő

Névnapi DIY

Most jutottam el arra a pontra, hogy megunjam az amúgy friss festést és úgy döntsek, ha már nem festhetek újra, akkor legalább a bútorok és az elrendezés frissüljön.

Szerintem nincs két hónapja, hogy átrendeztük a szobát, így viszonylag frissen toltam a bútort. Meg is van a böjtje, hogy egyedül nekiálltam, ugyanis kitört az egyik lába a kanapénak. De mint tudjuk ez a legjobbakkal is megesik. Jobb megoldást nem láttam, mint könyvekkel kitámasztani, sajna a régi ósdi könyveim, amik annó szintén ilyen funkcióra lettek befogva nem lettek ide átköltöztetve, így Shakespeare, Radnóti és Petőfi vaskos kötete esett áldozatul. Kövezzetek meg, de nem volt jobb ötletem, és olcsóbb sem.

Ezek után olyan rumlit csaptam a másik szobában, hogy még mindig szanaszéjjel van az a csupán kilenc táska, mert odáig még nem jutottam el, hogy visszapakoljam őket a helyükre, a szekrény tetejére. Az igazat megvalva egy párat eladhatnék belőle, úgysem használom, de olyan szépek... Szerencsére a cipőimhez ès a ruháimhoz már nem ragaszkodom ennyire.

Ekkor az előző nap megvásárolt festékszórónak estem neki nagy erőkkel, gondoltam naivan csak átfújom azt a ronda régi barna széket, max egy óra. Meg ahogy én azt elképzeltem, hát nem így lett. Körülbelül tíztől háromig raktam össze a széket, huzatcserével együtt, és rájöttem ha zomancfestékkel kenem le gyorsabb és kevesebb is fogy. (És pont ugyanilyen büdös) Így hiába gondoltam, hogy az asztal is meglesz egy festékszóróból, nem lett, az még mindig rusnya. Na de azt majd lekenem. Csak ha mar lekenem az ajtókat is le kellene. Sok a munka, kicsit több is, mint amit egyedül kellene vállalnom.

Vár a fürdő, az előszoba, egy csomó furnivaló, hogy praktikusabb legyen mindkettő, főleg a konyha a mágneses késtartómmal.
És remélem hamarosan megérkeznek nővèremék a régi képkeretekkel, mert azzal is lesz dolgom :) csak a fal tetszene, inkabb szürkére kellett volna festeni.

Kreatívkodjatok Ti is!

Farkas Kinga Zs

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése