2016. június 6., hétfő

Fogas kérdés

Péntek reggel egy vidám mosollyal kezdődött minden amikor egy pillanatra elfordultam és mire visszanéztem rá már a hasán huncutkodott. Valószínüleg jobban akarta látni Beyonce ledéren fedett testét, valamiért imádja, ugyanúgy mint Niki Minaj-t. Hát férfi mit lehet tenni, szereti a nagy melleket.
Visszatérve bámulta a tv-t a hasán, közben a cicáját csócsálta aztán mikor megunta és ugye a visszafordulás technikáját még nem sajátította el, így megfordítottam. Ekkor egy mosoly kíséretében megláttam két kis fogacskát, ahogy előtörnek az ínyéből.

Ekkor megvilágosodtam, hogy miért nem alszom napok óta, hogy miért üvölt mint a fába szorult féreg. De álmomban sem gondoltam volna hogy fogacska jön, nemhogy kettő.

Ígyhát én hulla fáradt vagyok, bárcsak aludhatnék egyben 10 órát vagy többet, ő meg elég nyűgös.

Most hogy már nem hagyhatom magára sehol ahonnan leeshet, egy kicsit többet játszik és van ébren, jobban érzem magam. Látom ahogy önnálósodik, és ez büszkévé tesz.

De vajon hogy fog kinézni két foggal, és mennyire fog fájni ha véletlen megharap az éles fogacskáival. Mert amikor megtapiztam elég élesnek tűntek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése