2016. március 13., vasárnap

Az első nap a csajokkal

Amikor már elkezdtem felöltözni kaptam az sms-t, hogy még ne induljak, később kell mennem körmöt csináltatni a barátnőmhöz, késett az egyik vendége. Nem voltam boldog, mindent kívántam az ominózus későnek, főleg kisbabával való indulást, időzítesz, biztosan aludjon az utazás alatt, mert ugye, csak nem akarnám, hogy üvöltsön az úton. Erre később kell indulni. 

Probléma megoldva, mert a másik barátnőm, aki jött velem segíteni, előbb elmentem hozzá, hogy ne legyen gond, (itt is boldog névnapot neki). Vittem a megbeszélt tiramisut, amihez elfelejtettem bevásárolni két nappal előtte, szóval mehettem le megint a boltba gyerekestül, amit szerintem sose fogok megszeretni. Főleg mivel a kisfiam, ha elindulok vele elalszik, de amint hazaérek felkel, teljesen mindegy, hogy még mennyit kellene aludnia. Valami fura érzéke van hozzá, hogy tudja, mikor értünk be egy lakásba.
Már a tiramisut összeállítani sem volt egyszerű eset, bár az utolsó réteg krémig érdeklődve figyelte ténykedésem a konyhában, aztán kiborult a bili, anya vegyél fel. Szerencsére a béka is hazaért, így végül ő nyugtatgatta, nincs baj, csak anya főz, bár kimondottan a tiramisu készítését nem nevezném főzésnek.

Az akaratosságát a kisfiamnak persze már megtapasztaltam jóval előtte is, amikor belázasodtam egy jó kis mellgyulladás miatt, mindegy volt, hogy mindenem fáj, mindegy volt hogy sírok annyira rossz, a gyerek is sírt, persze nem akartam felvenni, mindent megpróbáltam, hogy aludjon, de csak üvöltött. Aztán persze kínomban inkább felvettem, két perc és aludt is. Az van amit ő akar, ez így volt a hasamban is és most is. 

De visszatérve a szombatra, elindultunk át is értünk és mint előzőleg, most is felébredt amint átértünk. Na nem baj, mire a körmöt csináltuk a tiramisu és egy kis séta után aludt is mint a bunda, mi meg békében trécseltük végig a három órát. Új hajat is kaptam, vagyis frizurát, de akkor már ébren volt és olyan jól viselte, hogy magam is meglepődtem.

Jó volt ez a nap, végre egy kicsit kimozdultam.

Szép napot!

Farkas Kinga Zs

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése