2016. szeptember 11., vasárnap

Egy cipő, két cipő, hogyan legyek nő

A minap amikor megint egy szép cipőboltban jártam, amiben általában elakadok a dobozokban a babakocsival, mert nem gondolnak rá, még véletlenül sem, hogy kisbabával is szeretnél egy szép és kényelmes cipőt. Szóval mikor a Tamarisban nézelődtem a barátnőmmel és Mátéval, aki ekkor már aludt, vélhetőleg megunta a cipőket, mivel neki úgyse kell, hogy mégis, hogy lehetséges az, hogy magassarkúból temérdek érdekes színű, formájú van. Szinte mind tűsarokkal, vagy valamivel vastagabbal, amiben egy értelmes nő még véletlen sem tud menni, de én tutira nem. Így nekem vagy a nagyon extrém sarkú, vagy éktalpú cipők jutnak. Illetve ott az office viselet, vastag sarok, visszafogott szabás. Van is egy olyanom, elvileg kényelmes, gyakorlatilag mivel elcseszett félszámos a lábam, baromira nyom és még nem volt kedvem betörni, hiszen nekem fáj jobban, nem a cipőnek.

De visszatérve, mikor arra gondolok, hogy nő, rögtön egy magassarkú ugrik be, nyilván azért, mert a médiában is mindenki azt visel, de könyörgöm miért? Minek kell mindenhol azt sugallani, hogy csak akkor vagy igazi nő, ha tűsarokban virítasz? A súlyokról már ne is beszéljünk, igen ismerek olyan nőt aki olyan vékony mint állat és már szült több gyereket, hát neki jó genetikája van, meg ismerem a többit, aki vagy megszokta az új testét, de leginkább beletörődött, meg a celebeket, akik 'csak azért is megmutatom, hogy lehet még kockás hasam nyolcvan gyerek után is'! Mit sem törődnek azzal, hogy másoknak ez elérhetetlen, hiszen se pénzük sem idejük nincs. És aki azt mondja, hogy nem drágább egészségesen étkezni, az vagy vak, vagy hülye.

Már a laktózmentes diétámmal is legalább 6000 forinttal többet költök tejre, és az csak a tej, a tejföl, tejszín, vaj, sajt, stb. mind sehol sincsenek még. Persze, legalább nem nagyon eszek péksütit, ennyi jó oldala akad. Egy darabig azt gondoltam, hogy simán jó lenne, ha mindig teljes kiőrlésű magvas cuccokat ennék, de igen hamar rájöttem, hogy ami a gyomromnak jó, az a pénztárcámat igencsak megcsappantja, így erről gyorsan le is mondtam.

És ebben az őrült spirálban próbálok mindent, de tényleg mindent megtenni azért, hogy olyan legyek, amilyen lenni akarok. És hogy minek? Persze, van aki megkérdezi, anya vagy, minek akarsz jól kinézni, anya vagy, nem mindegy, anya vagy, anya vagy.... EZ NEM KIFOGÁS! Ez egy szerep, amit minden nő vállal (vagy a többség), de ez nem azt jelenti, hogy mint nő nem létezek többé, attól még, jól akarok kinézni, érezni akarom, hogy nem azért néznek, mert jézus mi van rajta (pl a mackónacis anyukák-kivétel persze, ha játszira mennek), meg ilyesmi.

Szóval szeretem a szép cipőket, de amúgy sem mutatnék jól magassarkúban, ahogy egy babakocsit tolok, nemde?

Találjátok meg magatok ti is!

Farkas Kinga Zs

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése