2015. november 6., péntek

Mit vegyek fel - eszelős gondok a 9 hónap alatt

Nő vagyok, és azzal hogy akkorára dagad a hasam, mint egy jól megtermett dinnye bizony nem segít az önbizalmam növeléséhez. Az meg főleg nem amikor a párom hozzáteszi, hogy most éppen focilabda nagyságú.

Sokat gondolkodtam, mit vegyek fel, mit vegyek fel, MIT VEGYEK FEL????!!!! Mantrázom akár órákig a köntösben a szekrény előtt. Nyilván sokak megtehetik, hogy ezen ünnepi 9 hónap alatt teljesen új ruhatárra cseréljenek, de sajnos én az égető többséghez tartozom, aki nem. És öt hónap után bizony az ember kénytelen rájönni, hogy a pulcsik és a nadrágok kicsit feszültebbek mint ahogyan kellene lenniük. A szoknyákat hagyjuk is (bár láttam olyan nőt aki fel bírta venni, de az én haskörfogatom nem engedélyezi ezt).

Persze felmerülhet a kérdés, hogy talán a turkálók jó megoldást adhatnak, de nem mondhatnám, hogy a legegyszerűbb feladatok egyike kifogni benne valami kismamára valót, amiben nem töltött galambnak néz ki az ember lánya.
Az egyik volt kismama barátnőm azt a jó tanácsot adta, hogy amelyik gatya jó rád azt toldd meg egy hosentrogerrel, teljesen jó ötlet volt, bár ha pisilni kell menni és fölé vettél valamit akkor fenn állhat a veszélye, hogy előbb pisilsz be a toalett előtt, minthogy levedd a nadrágod.



A kismamanadrág nem rossz ötlet, bár engem néhol nyom, és így enni benne nem a legkényelmesebb, ráadásul ha nem pont a méreted borzalmas lesz ahogy folyton lecsúszik a hasadon a pamutrész.

Mit is akartam kihozni ebből? Hát nem könnyű a kor elvárásainak megfelelni. (szerencsére a cipő jó barátunk marad, amíg fel tudjuk venni, mert képesek vagyunk hozzá lehajolni... )
Sok képet láttam, nagy fastfasion divatházak szupervékony mamái feszítenek egy-egy csudajó és méregdrága ruhában és néha elgondolkodom, hogy ez lenne a valóság. Muszáj 50 kilónak lennem, mert az a szexi kismama, muszáj szexinek lennem, nem elég ha csak jó nő vagyok, egyáltalán jó nőnek kell-e maradnom míg ott van bent egy új lakó.
Valljuk be, hogy kényelmetlen jól kinézni, hosszadalmas a fáradt karikákra vastag sminket tenni, mert nők akarunk lenni, mikor mi már anyák vagyunk. Feminizmus... szuper.
És akkor most valahogy vegyünk fel egy szuperszexi streccsfarmert és hozzá egy fekete hosszúujjút. Azt hiszem alapdarab lesz a télen, akármilyen pulcsival kombinálva.

Oh és még valami, ha belenézel a tükörbe, ne azt akard látni aki voltál, (mert olyan sose leszel már) hanem próbáld kihozni a legjobbat magadból és csak a magad elvárásának akarj megfelelni - néhány kudarc után úgyis lejjebb adod.

Jó Szerencsét és gyors öltözést!

Farkas Kinga Zs

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése